Operationeel management in de dienstverlening

Operationeel management in de dienstverlening

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat. Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen. In deze vierde editie gaan we dieper in op hedendaags klantengedrag, de customer journey en persona's. Het belang van het kennen van je klant wordt vooropgesteld. Ook behandelen we nieuwe inzichten over het inrichten en sturen van de operations in de dienstverlening. Daarnaast introduceren we een heel nieuw hoofdstuk over lean en is er meer verdieping gekomen in de hoofdstukken die over kwaliteit gaan. Joyce Walstra werkt als directeur contractactiviteiten aan de Stenden Hogeschool. MyLab

Nederlandstalig In MyLab

Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - Interactieve eText - Toetsvragen - Doorlopende oefencasus - Begrippentrainer - Figuren en tabellen

Auteur | Joyce Walstra
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043039369
Boekomslag voor ISBN: 9789043025584
Boekomslag voor ISBN: 9789043018562
Boekomslag voor ISBN: 9789024436125
Boekomslag voor ISBN: 9789001277802
Boekomslag voor ISBN: 9789001738457


Boekn ©