Brand design met

Brand design met

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante merkidentiteit, onderscheidende visuele identiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Deze vijfde editie bouwt voort op het succes van de 4e editie, met het Brand Design-model als basis. Met bondige theorie, nuttige modellen als de Merk-Wijzer en veel recente praktijkvoorbeelden. Aangevuld met een extra hoofdstuk over Brand Activation, een nieuw model om de Customer Journey in kaart te brengen en een dubbele Fair Trade Original case.

Auteur | Ruud Boer
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043019309
Boekomslag voor ISBN: 9789043039598
Boekomslag voor ISBN: 9789043036115
Boekomslag voor ISBN: 9789001734459
Boekomslag voor ISBN: 9789043037259
Boekomslag voor ISBN: 9789001277826


Boekn ©