Het social media boekje

Het social media boekje

Gebruik social media om jezelf en je product te promoten en te verkopen!

Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is
nu ook niet het moment om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputatie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!

Jeffrey Gitomer is auteur van de bestsellers Het rode boekje voor verkopers en Het zwarte boekje voor netwerkers. Zijn column Sales Moves wordt elke week door
meer dan 4 miljoen mensen gelezen en zijn e-zine Sales Caffeine wordt bij 500.000 abonnees over de hele wereld bezorgd. De klanten van Gitomer zijn onder meer Coca-Cola, BMW, IBM.

Auteur | Jeffrey Gitomer
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Computers & Informatica

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789055940417
Boekomslag voor ISBN: 9781119696872
Boekomslag voor ISBN: 9789062832125
Boekomslag voor ISBN: 9789001664060
Boekomslag voor ISBN: 9789043017442


Boekn ©