PROFESSIONELE BEDRIJFSCOMMUNICATIE DR 3
Professionele bedrijfscommunicatie geeft antwoord op de vraag hoe u in tekst en beeld de mogelijkheden van een gedrukt medium volledig uitbuit. Het gedrukte woord is nog altijd voertuig nummer één in de bedrijfscommunicatie. De belangrijkste bedrijfsmedia komen aan bod: brief, circulaire, folder, brochure, direct mailing, advertentie, advertorial, bedrijfsblad, persbericht en jaarverslag. De auteurs ontleden ze nauwkeurig, waardoor u de vele nuances leert kennen. Voor elk medium beschrijven ze hoe conceptontwikkeling en tekstschrijven feitelijk verlopen. Zoals u van een handboek mug verwachten, zet Professionele bedrijfscommunicatie ook de basisprincipes van tekstschrijven op een rij. U vindt aparte hoofdstukken over de blokkendoosmethode, binnenkomers, beeldreductie, schrijven met voort. De praktijk is prominent aanwezig in de vele concrete voorbeelden. Alle principes en toepassingen zijn daarin uitgewerkt. En u vindt tal van praktische tips over bijvoorbeeld koppen maken, eenvoudig schrijven, beeldend schrijven, interviews verwerken.
Auteur | | Henk van Ommen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Bindwijze overig |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |