Voor Dummies - Klantcontact voor Dummies
Klantcontact voor Dummies Jos Mittelmeijer o Een hoge kwaliteit van de klantcontacten is van groot belang voor organisaties. Want daar ligt vaak 'het moment van de waarheid'; de klant wordt geconfronteerd met een goedlopende organisatie die de klant vriendelijk en deskundig behandelt, of juist niet. o Klantcontact voor Dummies gaat in op alle klantcontactkanalen - van telefoon en websites tot (video)chat, self service en social media - en laat zien hoe je deze kanalen zo goed mogelijk kunt inzetten en integreren. De auteur behandelt de verschillende strategieen in klantcontact en laat zien hoe je bouwt aan een goede CRM database en loyale klanten. o Er is ook aandacht voor het Customer Contact Center als hart van de organisatie, de nieuwe NEN-norm 'Telefonische Bereikbaarheid' die in 2011 wordt geintroduceerd en de wijze van onderzoek naar de kwaliteit van de verschillende klantcontactkanalen. Een deel over de mate van tevredenheid en loyaliteit bij zowel klant als medewerker maakt dit boek compleet. o Jos Mittelmeijer is eigenaar van Quality Support, een organisatie die zich bezighoudt met het meetbaar maken en verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten en telefonische efficiency en effectiviteit in bedrijven. Quality Support is gespecialiseerd in de kwaliteitsuitstraling van instellingen en ondernemingen, met name in de (commerciele) klantcommunicatie.
Auteur | | Jos Mittelmeijer |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |