Moodmanagement
Moodmanagement is binnen organisaties een nog relatief onbekend instrument waar maar weinig professionals bewust mee werken. Terwijl moodmanagement veel voordeel kan opleveren. U kunt bijvoorbeeld uw klanten op subtiele wijze sturen zodat ze eerder geneigd zijn juist voor uw merk, product of dienst te kiezen.
Moodmanagement is actueel, acuut en aantrekkelijk voor verschillende sectoren.
Piët gaat de verschillende vormen van moodmanagement na, plaatst het fenomeen in de ontwikkeling van de belevingsmarkt en bespreekt de toepassingsmogelijkheden op terreinen als marketing, voorlichting, retail, projectontwikkeling, politiek, architectuur en evenementenorganisatie.
Een inspirerend boek voor u als professional om mee aan de slag te gaan!
Moodmanagement is actueel, acuut en aantrekkelijk voor verschillende sectoren.
Piët gaat de verschillende vormen van moodmanagement na, plaatst het fenomeen in de ontwikkeling van de belevingsmarkt en bespreekt de toepassingsmogelijkheden op terreinen als marketing, voorlichting, retail, projectontwikkeling, politiek, architectuur en evenementenorganisatie.
Een inspirerend boek voor u als professional om mee aan de slag te gaan!
Auteur | | Susanne Piët |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |