Moodmanagement

Moodmanagement

Moodmanagement is binnen organisaties een nog relatief onbekend instrument waar maar weinig professionals bewust mee werken. Terwijl moodmanagement veel voordeel kan opleveren. U kunt bijvoorbeeld uw klanten op subtiele wijze sturen zodat ze eerder geneigd zijn juist voor uw merk, product of dienst te kiezen.

Moodmanagement is actueel, acuut en aantrekkelijk voor verschillende sectoren.

Piët gaat de verschillende vormen van moodmanagement na, plaatst het fenomeen in de ontwikkeling van de belevingsmarkt en bespreekt de toepassingsmogelijkheden op terreinen als marketing, voorlichting, retail, projectontwikkeling, politiek, architectuur en evenementenorganisatie.

Een inspirerend boek voor u als professional om mee aan de slag te gaan!

Auteur | Susanne Piët
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043010009
Boekomslag voor ISBN: 9789047007470
Boekomslag voor ISBN: 9789089650849
Boekomslag voor ISBN: 9789043015776
Boekomslag voor ISBN: 9789401403238
Boekomslag voor ISBN: 9789043014137


Boekn ©