De armoede voorbij

De armoede voorbij

Armoede is hét sociale probleem van de 21e eeuw. De kloof tussen rijk en arm neemt wereldwijd toe. Hoe dit tegen te gaan? In Marketing tegen armoede presenteren marketinggoeroe Philip Kotler en marketing innovator Nancy Lee een radicaal ander perspectief op armoedebestrijding. Je leert marketingstrategieën en -technieken toepassen zoals positionering, segmentering en doelgroepgericht werken. Casestudies maken de stof praktisch en laten zien hoe de samenwerking tussen overheid, NGO's en bedrijfsleven verbeterd kan worden. Een must read voor iedereen die zich (landelijk en internationaal) met armoedebestrijding en met ontwikkelingssamenwerking bezighoudt

Auteur | Nancy R. Lee
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789044127140
Boekomslag voor ISBN: 9789052603117
Boekomslag voor ISBN: 9789400515284
Boekomslag voor ISBN: 9789002240034
Boekomslag voor ISBN: 9789047000778
Boekomslag voor ISBN: 9789025416775


Boekn ©