Principes van marktonderzoek

Principes van marktonderzoek

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Om dit proces verder toe te lichten, is een doorlopende case met vragen opgenomen. Daarmee leert de student onderzoek te doen naar onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met leerdoelen en eindigt het met vragen en opdrachten en een lijst belangrijke begrippen.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.

Op www.pearsoneducation.nl/burnsbush zijn de volgende supplementen beschikbaar:
* Powerpointpresentaties
* SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt
* Extra oefeningen en cases

Voor docenten die het boek voorschrijven zijn extra vragen en opdrachten en een docentenhandleiding met uitwerkingen beschikbaar.

Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University en Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door André van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.

Auteur | Alvin Burns
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043032933
Boekomslag voor ISBN: 9789043011303
Boekomslag voor ISBN: 9789001078423
Boekomslag voor ISBN: 9789001891244
Boekomslag voor ISBN: 9789001851101
Boekomslag voor ISBN: 9789043036252


Boekn ©