Consumentengedrag, de basis
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;
- praktijkgerichte benadering;
- te gebruiken in compacte modules.
Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.
In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.
In deze zevende editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau is er het nodige vernieuwd. De thema’s ‘neuromarketing’, ‘customer experience/journey’, online marketing’ en ‘maatschappelijk verantwoord consumeren’ worden in deze zevende druk meer uitgebreid besproken. Met deze aanpassingen is het boek weer bij de tijd en vormt het een actueel overzicht van samenhangende begrippen om consumentengedrag te beschrijven, te begrijpen en te beïnvloeden
Doelgroep
Consumentengedrag, de basis is zeer geschikt voor de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Small Business & Retail Management, Communicatie, International Business & Languages en aanverwante opleidingen in het hoger economisch onderwijs.
Auteur | | Andre Weber |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |