Selling blue elephants

Selling blue elephants

Hoe ontwikkelt u nieuwe producten of diensten waar uw klanten op zitten te wachten zonder dat ze dat weten? De auteurs van Selling Blue Elephants hebben hiervoor een handig instrument ontwikkeld. Dit boek geeft een stappenplan voor het ontwerpen, testen en wijzigen van alternatieve ideeën, verpakkingen, producten en diensten, waardoor marketeers ontdekken waar consumenten warm voor lopen. Het boek bevat tal van voorbeelden uit de praktijk waarbij de methode van de auteurs gewerkt heeft, onder andere van HP en Mastercard. Howard Moskowitz is experimenteel psycholoog en oprichter en directeur van zijn eigen onderzoeksbureau. Alef Gofman is IT-deskundige en heeft diverse marktonderzoektechnieken ontwikkeld.

Auteur | Moskowitz Howard
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789026921124
Boekomslag voor ISBN: 9789001109783
Boekomslag voor ISBN: 9789001051006
Boekomslag voor ISBN: 9789006340204
Boekomslag voor ISBN: 9789011036390
Boekomslag voor ISBN: 9789035223073


Boekn ©