Beheer Van Ict Dienstverlening

Beheer Van Ict Dienstverlening

Binnen het werkveld van de Informatie- en Communicatietechnologie gaat veel aandacht naar het ontwerpen en ontwikkelen van (complexe) informatiesystemen en infrastructuren. Na ingebruikname van deze systemen en structuren breekt een fase aan waarin beheer en exploitatie centraal staan. Lang heeft dit beheer het karakter gehad van een in zichzelf gekeerde discipline die, vaak teruggetrokken in de 'catacomben' van de organisatie, vooral op de techniek gericht was.
Met de introductie van Service Management staat niet langer de techniek, maar de behoefte vanuit de bedrijfsprocessen centraal. De beheersing van de dienstverlening is daarbij het uitgangspunt. Dit boek gaat over de wijze waarop ICT-dienstverlening kan worden vormgegeven. Behalve voor de theorie is er ook uitgebreid aandacht voor de praktijk. Daarbij worden de ontwikkelingen van het bedrijf Music2call gevolgd: gestart als hobby, maar uitgegroeid tot een grote speler op het gebied van muziekverzorging bij evenementen.

Auteur | Ruijs
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789058716750
Boekomslag voor ISBN: 9789059407558
Boekomslag voor ISBN: 9789044005318
Boekomslag voor ISBN: 9789064555459
Boekomslag voor ISBN: 9789059056725
Boekomslag voor ISBN: 9789023253396


Boekn ©