Het Nieuwe Zwartboek Wereldmerken

Het Nieuwe Zwartboek Wereldmerken

Adidas, Aldi, Bayer, McDonald's, Nike, Siemens, Shell - heel wat van de grote wereldmerken danken hun winst aan uitbuiting, kinderarbeid, oorlog en milieuvervuiling. Deze geactualiseerde uitgave van het Zwartboek Wereldmerken knaagt aan het imago van de grote wereldconcerns en onthult hun gewetenloze praktijken. Het legt ook overduidelijk de verbanden bloot tussen de geglobaliseerde economie en de politiek. Tegelijkertijd laat het ons zien welke macht ieder individu als consument én kiezer heeft om corrupte regeringen en multinationals tot een mensvriendelijker politiek te dwingen.

Auteur | Klaus Werner
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789038912448
Boekomslag voor ISBN: 9789049106553
Boekomslag voor ISBN: 9789057860683
Boekomslag voor ISBN: 9789612231477
Boekomslag voor ISBN: 9789023009900


Boekn ©