Vraagsturing en competenties

Vraagsturing en competenties

Wat betekent het invoeren van vraagsturing voor uw organisatie en uw medewerkers? Hoe kunt u de vertaalslag maken van het concept 'cliëntgericht werken' naar de praktische invulling ervan in uw organisatie? Welke competenties worden hierbij van uw medewerkers verwacht? Leven deze vragen ook bij u? Na het lezen van dit boek zult u beseffen dat niet alleen het juiste gedrag en de houding van de medewerkers ertoe doen. Ook het anders organiseren van de processen en werkwijzen in uw organisatie is van groot belang voor het vormgeven van vraagsturing. In dit boek wordt de theorie verduidelijkt met voorbeelden uit de praktijk. Ook krijgt u bruikbare 'tools' en adviezen, die u ondersteunen bij het leiding geven aan dit veranderproces.

Auteur | B.C.M. Tuin
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Geneeskunde & Verpleging

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780702030581
Boekomslag voor ISBN: 9781905812196
Boekomslag voor ISBN: 9789031328147
Boekomslag voor ISBN: 9789031329434
Boekomslag voor ISBN: 9789031329618
Boekomslag voor ISBN: 9789031344406


Boekn ©