Laterale Marketing
Laterale Marketing 1e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Het Spectrum. ISBN 9789027493774
Waarom is het in onze tijd zo moeilijk om de introductie van een nieuw product te laten lukken? Voor bijna elke vraag lijkt een product te bestaan. De behoeften van de consument lijken bevredigd, meer dan bevredigd.
Daarom is het klassieke marketingdenken alleen niet meer voldoende om tot nieuwe marketingideeën te komen en succesvol nieuwe producten te introduceren. Nodig is onorthodox denken: lateraal denken.
In laterale marketing presenteren Philip Kotler en Fernando Trias de Bes een nieuw instrument voor het creëren van baanbrekende ideeën. Laterale marketing completeert traditionele marketing, die uitgaat van segmentatie en doelgroepdenken.
Laterale marketing doet meer: het ontwikkelen van nieuwe, baanbrekende concepten is essentieel om in de toekomst succesvol te blijven ondernemen.
Philip Kotler is onbetwist wereldwijd de expert op marketinggebied. Al veertig jaar schrijft hij boeken en geeft hij colleges over succesvolle marketing. Zijn boeken zijn in 25 talen vertaald.
Fernando Trias de Bes is gespecialiseerd in consulting en marketing research op internationaal niveau.
Waarom is het in onze tijd zo moeilijk om de introductie van een nieuw product te laten lukken? Voor bijna elke vraag lijkt een product te bestaan. De behoeften van de consument lijken bevredigd, meer dan bevredigd.
Daarom is het klassieke marketingdenken alleen niet meer voldoende om tot nieuwe marketingideeën te komen en succesvol nieuwe producten te introduceren. Nodig is onorthodox denken: lateraal denken.
In laterale marketing presenteren Philip Kotler en Fernando Trias de Bes een nieuw instrument voor het creëren van baanbrekende ideeën. Laterale marketing completeert traditionele marketing, die uitgaat van segmentatie en doelgroepdenken.
Laterale marketing doet meer: het ontwikkelen van nieuwe, baanbrekende concepten is essentieel om in de toekomst succesvol te blijven ondernemen.
Philip Kotler is onbetwist wereldwijd de expert op marketinggebied. Al veertig jaar schrijft hij boeken en geeft hij colleges over succesvolle marketing. Zijn boeken zijn in 25 talen vertaald.
Fernando Trias de Bes is gespecialiseerd in consulting en marketing research op internationaal niveau.
Auteur | | Philip Kotler |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |