Het Verkopen Van Projecten

Het Verkopen Van Projecten

Het verkopen van (grotere) projecten is een gecompliceerd proces. De verkoper biedt immers geen product aan dat voor een massale behoefte is ontwikkeld en geproduceerd. Elk project is éénmalig en richt zich op de specifieke eisen van een bedrijf of instelling. Met de aanschaf is voor de cliënt een grote som geld én veel tijd voor overleg en besprekingen gemoeid. De verkoper, van wie een combinatie van technisch inzicht en communicatieve vaardigheden wordt verlangd, begeleidt het beslissingsproces in dialoog met de interne en externe medewerkers van de opdrachtgever. In dit boek voert Wim Goossens ons langs de verschillende stadia die daarbij worden doorlopen en wellicht eindigen in een intensieve samenwerking of een partnerschap met de klant.

Auteur | Wim Goossens
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789078876410
Boekomslag voor ISBN: 9781452332086
Boekomslag voor ISBN: 9789077432266
Boekomslag voor ISBN: 9789026726828
Boekomslag voor ISBN: 9789047300892
Boekomslag voor ISBN: 9798885042536


Boekn ©