Waardering door klanten

Waardering door klanten

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde...de klant als een van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming wordt meer en meer erkend. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten. Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in elk detail klantgericht gemaakt worden. De kennis van de klant moet sterk vergroot worden. Processen dienen aangepast te worden. Medewerkers moeten een blijvende klantgerichte houding aannemen. En het management dient een belangrijke sturende en motiverende rol te vervullen. Al met al kan dit zeer grote gevolgen hebben voor de organisatie. Dit alles wordt bemoeilijkt door de vele misverstanden die er zijn rondom het thema 'waardering door klanten'. Vaak wordt gedacht dat begrippen als klantgerichtheid en tevredenheid subjectief zijn, dat klanttevredenheid niet kan worden geme

Auteur | J-P. R. Thomassen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789014089720
Boekomslag voor ISBN: 9789043013925
Boekomslag voor ISBN: 9781107603516
Boekomslag voor ISBN: 9780521124607
Boekomslag voor ISBN: 9789043024556
Boekomslag voor ISBN: 9789001713782


Boekn ©