Handboek interactieve marketing

Handboek interactieve marketing

De revoluties in media en informatietechnologie voegen volkomen nieuwe dimensies toe aan marketing. De aloude wisselwerking tussen klant en leverancier krijgt daardoor een fascinerende gedaante: interactieve marketing. Gestuurd vanuit databases en in interactie met de klant ontstaat een nieuwe marketingorganisatie. Dankzij de mogelijkheden van de technologie slaagt deze erin beter grip te krijgen op de klant dan voorheen ooit mogelijk was.
Dit boek laat u in acht stappen zien hoe u zelf zo'n organistatie kunt realiseren. Hoe u volop kunt profiteren van de nieuwe kansen. Hoe u met uw eigen bedrijf hierop succesvol kunt inspelen. Internet is geen hype: de uitdaging ligt in de praktische toepassing.

Auteur | Heere Heeresma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789025426422
Boekomslag voor ISBN: 9789032509637
Boekomslag voor ISBN: 9789025462017
Boekomslag voor ISBN: 9789023908739
Boekomslag voor ISBN: 9789068011821
Boekomslag voor ISBN: 9171804308188


Boekn ©