Handboek Interactieve Marketing
Handboek interactieve marketing 2e druk is een boek van Jan Postma uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789025462017
De revoluties in media en informatietechnologie voegen volkomen nieuwe dimensies toe aan marketing. De aloude wisselwerking tussen klant en leverancier krijgt daardoor een fascinerende gedaante: interactieve marketing. Gestuurd vanuit databases en in interactie met de klant ontstaat een nieuwe marketingorganisatie. Dankzij de mogelijkheden van de technologie slaagt deze erin beter grip te krijgen op de klant dan voorheen ooit mogelijk was.
Dit boek laat u in acht stappen zien hoe u zelf zo'n organistatie kunt realiseren. Hoe u volop kunt profiteren van de nieuwe kansen. Hoe u met uw eigen bedrijf hierop succesvol kunt inspelen. Internet is geen hype: de uitdaging ligt in de praktische toepassing.
De revoluties in media en informatietechnologie voegen volkomen nieuwe dimensies toe aan marketing. De aloude wisselwerking tussen klant en leverancier krijgt daardoor een fascinerende gedaante: interactieve marketing. Gestuurd vanuit databases en in interactie met de klant ontstaat een nieuwe marketingorganisatie. Dankzij de mogelijkheden van de technologie slaagt deze erin beter grip te krijgen op de klant dan voorheen ooit mogelijk was.
Dit boek laat u in acht stappen zien hoe u zelf zo'n organistatie kunt realiseren. Hoe u volop kunt profiteren van de nieuwe kansen. Hoe u met uw eigen bedrijf hierop succesvol kunt inspelen. Internet is geen hype: de uitdaging ligt in de praktische toepassing.
Auteur | | Heere Heeresma |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Economie & Financiƫn |