Concurrentie Voorbij

Concurrentie Voorbij

Bedrijven die alleen concurreren zullen de race naar succes veliezen, stelt Edward de Bono, expert in creatief denken. Concurrentie is niet meer dan een basiscoorwaarde om te overleven. Om succes te hebben moet de ondernemer zijn verbeeldingskracht gebruiken: hij moet 'monopolies van waarden' scheppen (het geheel van waarden dat bij een produkt hoort) en die exploiteren. De Bono noemt dat sur / petitie, een begrip sdat verder gaat dan competitie en concurrentie. Concepten, veel meer dan technologie, vormen de basis voor succes.

In de concurrentie voorbij schetst DE Bono hnoe u de waarden van uw produkt of dienst ontdekt en hoe u ze creatief kunt gebruiken.


Auteur | Edward de Bono
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047009139
Boekomslag voor ISBN: 9789062839674
Boekomslag voor ISBN: 9789043008945
Boekomslag voor ISBN: 9780141938318
Boekomslag voor ISBN: 9789013020922


Boekn ©