Neuromarketing

Neuromarketing

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketing laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn. Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merken sterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiend om te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.


Auteur | Eric van Arendonk
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9788835876298
Boekomslag voor ISBN: 9789462200180
Boekomslag voor ISBN: 9789462200050
Boekomslag voor ISBN: 9789461262332
Boekomslag voor ISBN: 9789491560125
Boekomslag voor ISBN: 9781118113363


Boekn ©