De whuffie factor

De whuffie factor

De whuffie factor 1e druk is een boek van Tara Hunt uitgegeven bij A.W. Bruna LeV.. ISBN 9789022959374

Bijna iedereen weet van het bestaan van blogs en sociale netwerken zoals Facebook en Twitter en heeft weleens gehoord van iemand die ze heeft gebruikt om er een enorm klantenbestand mee op te bouwen. Iedereen zou dit zelf ook willen doen, aan de basis staan en interactief zijn. Maar wat houdt dat precies in? En meer to the point: hoe doe je dat?

Iemand die daadwerkelijk een bedrijf heeft opgestart met de kracht van onlinecommunity's, en die nu grote en kleine bedrijven adviseert, is Tara Hunt. Zij is dan ook de ideale persoon om dit boek te schrijven. Ook al doorkruist De Whuffie Factor het web 2.0-landschap en laat het je zien hoe je zelf mee kunt doen, dit is niet het zoveelste boek over onlinemarketing. Vaak ziet men het enorme zakelijke potentieel van de onlinewereld en is hun eerste impuls: laten we er een zak geld tegenaan gooien. Maar geld is niet het kapitaal dat gebruikt wordt in onlinecommunity's, het is Whuffie – sociaal kapitaal – en hoe je dat kapitaal vegroot is de kern van dit boek. In de web 2.0-wereld vloeit je marktkapitaal voort uit het hebben van een hoog sociaal kapitaal. Zonder Whuffie verlies je je connecties en zal elke aanbeveling die je doet worden gezien als spam, vergezeld van negatieve reacties en een verlies van sociaal kapitaal.

De Whuffie Factor is een baanbrekend boek dat je de strategieën en specifieke tactieken levert voor succes in de lucratieve, maar vreemde en ongrijpbare wereld van onlinecommunity's. Tara Hunt heeft ontdekt dat onlinesucces ontstaat uit het bouwen van community's en er deel van uitmaken – niet door een product uit te geven of een dienst te verlenen. Als je het geheime recept achter het succesvol toepassen van Facebook, Twitter of YouTube wilt hebben, zul je ze moeten gebruiken totdat je van ze houdt.

Auteur | Tara Hunt
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789080861213
Boekomslag voor ISBN: 9789081785204
Boekomslag voor ISBN: 9789055154524
Boekomslag voor ISBN: 9789076879024
Boekomslag voor ISBN: 9789080382114
Boekomslag voor ISBN: 9789049101244


Boekn ©