Met woorden verleiden

Met woorden verleiden

Kijk mee in de interne keuken van een responscopywriter die al twintig jaar wetenschappelijk test wat teksten doet werken. Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.

Auteur | Mark van Bogaert
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401410632
Boekomslag voor ISBN: 9789401482400
Boekomslag voor ISBN: 9789401418522
Boekomslag voor ISBN: 9789036415682
Boekomslag voor ISBN: 9789089244499
Boekomslag voor ISBN: 9789060456170


Boekn ©