Management van fusies en overnames

Management van fusies en overnames

''De theorie en praktijk van ondernemen, fusies en herstructurering
Bij overname, fusie en herstructurering van bedrijven worden vaak de strategische acquisities die ondernemingen gebruiken om het zakelijke vernieuwingsproces te versnellen, uit het oog verloren. In dit boek geven de auteurs voor elke fase van het acquisitieproces (gaande van besluitvorming tot integratie) levendige beschrijvingen én praktisch advies dat gebaseerd is op de ervaring van specialisten. Bovendien mondt dit boek uit in beschouwingen over strategische visies en over engagement dat ondernemingen nodig hebben om te leren (en te) veranderen.''

Auteur | Philippe Haspeslagh
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789055941230
Boekomslag voor ISBN: 9789090379234
Boekomslag voor ISBN: 9789013077285
Boekomslag voor ISBN: 9789043012454
Boekomslag voor ISBN: 9781119944867
Boekomslag voor ISBN: 9789055941896


Boekn ©