Crisiscommunicatie

Crisiscommunicatie

Een crisis betekent een ingrijpende en vaak ook bedreigende verstoring van de activiteiten van een onderneming of organisatie. Een slecht behandelde crisis kan de ontwikkeling - en soms zelf het voortbestaan - van de organisatie in gevaar brengen. Goede voorbereiding van de crisisaanpak en doelgerichte communicatie vanaf het allereerste moment maken het echter mogelijk crisissituaties effectief het hoofd te bieden. In veel gevallen kan het eindresultaat zelfs positief zijn.
In dit Communicatie Memo belicht de auteur de stappen die nodig zijn voor het ontwikkelen van een op maat gesneden crisis(communicatie)plan. Een praktische handleiding voor elke organisatie. Voor het geval het ondenkbare toch werkelijkheid wordt...

Auteur | Gerard Boulogne
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789021322865
Boekomslag voor ISBN: 9789031341535
Boekomslag voor ISBN: 9789043095082
Boekomslag voor ISBN: 9789023232186
Boekomslag voor ISBN: 9789031315291


Boekn ©