Business model you

Business model you

Een nieuwe loopbaan of levenspad klinkt soms aantrekkelijk, maar hoe doe je dat? Hoe vind je jezelf opnieuw uit? De auteurs van het boek Business Model You laten zien hoe je weer vertrouwen en plezier krijgt in je leven en loopbaan.

Veranderende businessmodellen op de werkplek maken ons professionele leven uitdagender dan ooit. Dat geldt ook voor je eigen business model. Hoe je dat vormgeeft lees je in Business Model You, waar je met behulp van de Canvas-methode meteen systematisch aan de slag kan met vragen als: Wat vind ik leuk? Wat kan ik? Wat past bij me? Welke waarde voeg ik toe? Hoe verkoop ik dat?

Het boek is geschreven door hetzelfde team dat de bestseller Business Model Generatie creƫerde en leert je:

-Het businessmodeldenken te begrijpen en je huidige persoonlijke businessmodel te tekenen.
-De marktwaarde van je vaardigheden te begrijpen en je doel te bepalen.
-Een visie voor verandering te verwoorden.
-Je visie te vertalen in een nieuw persoonlijk businessmodel en belangrijker nog - dit nieuwe model te testen en in praktijk te brengen.

Inclusief Nederlandse cases van o.a. Monique des Bouvrie, Hind, Maarten Bouwhuis, Jacco Verhaeren en FlavioPasquino.

Kijk voor meer informatie ook op http://www.businessmodelyou.com/

Auteur | Tim Clark
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo boekenbalie logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781119879640
Boekomslag voor ISBN: 9781118156315
Boekomslag voor ISBN: 9781469000299
Boekomslag voor ISBN: 9789083377407
Boekomslag voor ISBN: 9789013074086
Boekomslag voor ISBN: 9789462760158


Boekn ©