Handboek Online Marketing + www.handboekonlinemarketing.nl
Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's & don'ts, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het
blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert
een gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix -gekoppeld
aan de organisatiedoelen- en is een must voor elke internetprofessional die
internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele
P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis
met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social Media,
Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het Web,
Virale marketing, Online Video Advertising en Mobiele marketing.
De tientallen video's een aanvullingen op de ondersteunende site
www.handboekonlinemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek:
scoren met een juiste online marketingmix.
blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert
een gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix -gekoppeld
aan de organisatiedoelen- en is een must voor elke internetprofessional die
internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele
P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis
met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social Media,
Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het Web,
Virale marketing, Online Video Advertising en Mobiele marketing.
De tientallen video's een aanvullingen op de ondersteunende site
www.handboekonlinemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek:
scoren met een juiste online marketingmix.
Auteur | | Patrick Petersen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |