Handboek Online Marketing + www.handboekonlinemarketing.nl

Handboek Online Marketing + www.handboekonlinemarketing.nl

Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's & don'ts, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het
blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert
een gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix -gekoppeld
aan de organisatiedoelen- en is een must voor elke internetprofessional die
internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele
P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis
met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social Media,
Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het Web,
Virale marketing, Online Video Advertising en Mobiele marketing.
De tientallen video's een aanvullingen op de ondersteunende site
www.handboekonlinemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek:
scoren met een juiste online marketingmix.




Auteur | Patrick Petersen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780199688906
Boekomslag voor ISBN: 9789022840238
Boekomslag voor ISBN: 9789050503600
Boekomslag voor ISBN: 9789044352641
Boekomslag voor ISBN: 9780273739470
Boekomslag voor ISBN: 9789076051390


Boekn ©