Merk Toch Hoe Sterk

Merk Toch Hoe Sterk

Dit boek gaat over het toevoegen van waarde in de onderneming. Een van de beste manieren om dit te doen is door te investeren in het merk. Het merk is immers het middel waarmee u op een duidelijke manier met uw klant kunt communiceren en een langdurige relatie kunt bouwen. Producten zijn uitwisselbaar, merken niet. Willen bedrijven hun merk voor zich laten werken, dan zullen ze volledig merkgeoriënteerd moeten worden. Dat betekent: op topniveau in de onderneming leiderschap, visie, durf en doorzettingsvermogen tonen op het gebied van merkbeleid.
Merkgeoriënteerde bedrijven verdienen over het algemeen twee keer zoveel als niet-merkgeoriënteerde bedrijven. Merkgeoriënteerd zijn is een keuze, maar wel een waarmee niet alleen de klant, maar zeker ook de onderneming zelf geconfronteerd wordt.

Auteur | Onbekend
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789080618145
Boekomslag voor ISBN: 9789047012559
Boekomslag voor ISBN: 9783822849569
Boekomslag voor ISBN: 9789401440950
Boekomslag voor ISBN: 9789078709312
Boekomslag voor ISBN: 9789055947430


Boekn ©