Werken aan merken

Werken aan merken

Wat is employer branding? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol? Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers? Zijn de meest aantrekkelijke werkgevers ook de beste? Of ligt het imago van werkgevers ver van hun ware identiteit? Werken aan merken biedt de meest volledige gids in de manier waarop bedrijven met hun identiteit en hun imago kunnen omgaan. Jan Denys baseert zich op zestien jaar onderzoek en leert je onder meer waar kandidaten op letten als ze voor een werkgever solliciteren, welke bedrijven scoren op de arbeidsmarkt en of mannen voor andere bedrijven kiezen dan vrouwen. Dit boek bevat heldere analyses en tips, en sloopt waar nodig de heilige huisjes. Een praktische handleiding en cruciale inzichten geven aan hoe je zelf een sterk werkgeversmerk uitbouwt en behoudt, los van de waan van de dag. Zo vormt Werken aan merken het eerste standaardwerk over employer branding in ons taalgebied.

Auteur | Jan Denys
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401444699
Boekomslag voor ISBN: 9781472958792
Boekomslag voor ISBN: 9789059086104
Boekomslag voor ISBN: 9789064103513
Boekomslag voor ISBN: 6096412237237
Boekomslag voor ISBN: 9789401405812


Boekn ©