Help de klant verzuipt !
Marketing Watch
Help! De klant verzuipt
Communiceren met de Barri Methodiek brengt mensen in beweging
''Een must voor optimisten! We denken altijd dat we alles gedaan hebben om tot een goed resultaat te komen. Maar je doel bereiken gaat niet vanzelf. Overal zitten hobbels. Met dit boek in de hand ga je die te lijf.'' Marcel Vos, Rijksvoorlichtingsdienst
''De Barri Methodiek is een praktisch hulpmiddel dat echt werkt! Deze methodiek is zo rijk dat het ook betrekking heeft op andere gebieden dan alleen communicatie.'' Jeanne Estourgie, merkmanager Interpolis
''De auteurs breken in dit boek een lans voor een interessante benadering voor het aan de man brengen van producten en diensten. Begrijp de barri s die (potenti ) klanten tegenkomen, maak deze bespreekbaar en los ze op. Gebruik ze in de communicatie naar de klanten, zonder in de valkuil van negativiteit te vallen zoals in het verleden vaak is gebeurd (denk aan de bekende bankcommercials waar klanten eindeloos in een veel te lange rij staan). Het boek is gelardeerd met cases uit de praktijk en dat maakt het interessant en snel toepasbaar voor iedereen die werkzaam is in de marketing en marketingcommunicatie.'' Niek Jan van Damme, algemeen directeur T-Mobile
''Een gestructureerde manier om na te denken over effectief communiceren. Maar voor alles doet het boek wat menig marketeer kennelijk heel moeilijk vindt om te doen: het verlegt alle aandacht van de zender naar de ontvanger. De dominante nadruk op doelgroepdenken is precies wat het communicatievak nodig heeft. Alleen al in dat opzicht is dit boek een aanrader voor iedereen die zijn toekomst in de communicatieprofessie ziet.'' Alfred Levi, directeur en oprichter MM&MO
''Dit boek is niet alleen een handzame opvatting in het slechten van communicatiebarri s, maar biedt een zeer actuele visie op het in beweging krijgen van de eigen organisatie: de commu-nicatie/brand manager als aanjager voor innovatie en integratie van cruciale bedrijfsonderdelen zoals HRM, IT en R&D! Dat zou een belangrijke organisatiecultuurbarri doorbreken.'' Peter van Steensel, partner Positioneringsgroep
Help! De klant verzuipt
Communiceren met de Barri Methodiek brengt mensen in beweging
''Een must voor optimisten! We denken altijd dat we alles gedaan hebben om tot een goed resultaat te komen. Maar je doel bereiken gaat niet vanzelf. Overal zitten hobbels. Met dit boek in de hand ga je die te lijf.'' Marcel Vos, Rijksvoorlichtingsdienst
''De Barri Methodiek is een praktisch hulpmiddel dat echt werkt! Deze methodiek is zo rijk dat het ook betrekking heeft op andere gebieden dan alleen communicatie.'' Jeanne Estourgie, merkmanager Interpolis
''De auteurs breken in dit boek een lans voor een interessante benadering voor het aan de man brengen van producten en diensten. Begrijp de barri s die (potenti ) klanten tegenkomen, maak deze bespreekbaar en los ze op. Gebruik ze in de communicatie naar de klanten, zonder in de valkuil van negativiteit te vallen zoals in het verleden vaak is gebeurd (denk aan de bekende bankcommercials waar klanten eindeloos in een veel te lange rij staan). Het boek is gelardeerd met cases uit de praktijk en dat maakt het interessant en snel toepasbaar voor iedereen die werkzaam is in de marketing en marketingcommunicatie.'' Niek Jan van Damme, algemeen directeur T-Mobile
''Een gestructureerde manier om na te denken over effectief communiceren. Maar voor alles doet het boek wat menig marketeer kennelijk heel moeilijk vindt om te doen: het verlegt alle aandacht van de zender naar de ontvanger. De dominante nadruk op doelgroepdenken is precies wat het communicatievak nodig heeft. Alleen al in dat opzicht is dit boek een aanrader voor iedereen die zijn toekomst in de communicatieprofessie ziet.'' Alfred Levi, directeur en oprichter MM&MO
''Dit boek is niet alleen een handzame opvatting in het slechten van communicatiebarri s, maar biedt een zeer actuele visie op het in beweging krijgen van de eigen organisatie: de commu-nicatie/brand manager als aanjager voor innovatie en integratie van cruciale bedrijfsonderdelen zoals HRM, IT en R&D! Dat zou een belangrijke organisatiecultuurbarri doorbreken.'' Peter van Steensel, partner Positioneringsgroep
Auteur | | A. de Groot |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |