De S-factoren van Sales
'S' staat voor 'sales en succes': voor dié factoren die verkopers succesvoller maken dan de concurrentie. Verkopers hebben de S-factoren in eigen hand. Kennis van de markt, maar vooral ook kennis van hun klanten is essentieel. Dit boek geeft u informatie uit de eerste hand!
De S-factoren van Sales is het eerste praktische boek dat de klant aan het woord laat over de verkoper. Diverse organisaties uit zeven branches vertellen welk verkoopgedrag als prettig wordt ervaren, maar ook wat beter achterwege gelaten kan worden. De lezer zal tot nieuwe inzichten komen waarom mensen met elkaar zaken doen. De handige trefwoordenlijst achterin maakt dit boek ook tot een handig leermiddel bij studies over het verkoopvak.
Jan-Willem Seip (1968) is een coach met een faciliterende instelling. Hij helpt anderen aan meer plezier en professionaliteit op het werk. In het bijzonder op de gebieden ondernemen, marketing, sales, communicatie, CRM en klantgerichtheid. Na zelf eerst ruim dertien jaar in de sales-, recruitment- en opleidingswereld gewerkt te hebben, heeft hij in 2002 zijn eigen coachingpraktijk Vendicum opgericht. Naast zijn rol als sales coach is Jan-Willem docent op diverse HBO's en een Internationale Business school en is hij trainer bij de Baak, Management Center VNO-NCW en het ISBW. Verder verzorgt hij regelmatig workshops en lezingen over sales, acquisitie en netwerken. Jan Willem heeft diverse publicaties verzorgd. Bij Kluwer verscheen eerder Van Prospect naar Klant (2003).
De S-factoren van Sales is het eerste praktische boek dat de klant aan het woord laat over de verkoper. Diverse organisaties uit zeven branches vertellen welk verkoopgedrag als prettig wordt ervaren, maar ook wat beter achterwege gelaten kan worden. De lezer zal tot nieuwe inzichten komen waarom mensen met elkaar zaken doen. De handige trefwoordenlijst achterin maakt dit boek ook tot een handig leermiddel bij studies over het verkoopvak.
Jan-Willem Seip (1968) is een coach met een faciliterende instelling. Hij helpt anderen aan meer plezier en professionaliteit op het werk. In het bijzonder op de gebieden ondernemen, marketing, sales, communicatie, CRM en klantgerichtheid. Na zelf eerst ruim dertien jaar in de sales-, recruitment- en opleidingswereld gewerkt te hebben, heeft hij in 2002 zijn eigen coachingpraktijk Vendicum opgericht. Naast zijn rol als sales coach is Jan-Willem docent op diverse HBO's en een Internationale Business school en is hij trainer bij de Baak, Management Center VNO-NCW en het ISBW. Verder verzorgt hij regelmatig workshops en lezingen over sales, acquisitie en netwerken. Jan Willem heeft diverse publicaties verzorgd. Bij Kluwer verscheen eerder Van Prospect naar Klant (2003).
Auteur | | J.-W. Seip |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |