Marketing Aan De Top
Marketing, en daarmee de marketingfunctie, komt in veel organisaties steeds meer onder druk te staan. Het vak krijgt vaak een slechte pers en marketeers worden met regelmaat gedwongen om op korte termijn resultaat te laten zien. Het gevolg is dat de klant niet altijd (meer) centraal staat – en dat is slecht voor de hele organisatie.
In dit boek worden tien belangrijke, actuele problemen van marketing en de oorzaken daarvan besproken aan de hand van drie perspectieven: oriëntatie, organisatie en gedrag.
Diezelfde perspectieven zijn leidraad voor de presentatie van tien manieren om de marektingfunctie (weer) effectief te maken. Een praktische vertaling van wetenschappelijke inzichten staat hierbij centraal.
Voor marketeers, marketingmanagers en managers in andere functionele gebieden laat dit boek zien hoe de marketingfunctie erin kan slagen om de organisatie als geheel succesvoller te maken.
Ruud Frambach is hoogleraar marketing aan de VU. Peter Leeflang is zijn evenknie aan de RUG. Zij schreven beiden eerder boeken op hun vakgbied.
In dit boek worden tien belangrijke, actuele problemen van marketing en de oorzaken daarvan besproken aan de hand van drie perspectieven: oriëntatie, organisatie en gedrag.
Diezelfde perspectieven zijn leidraad voor de presentatie van tien manieren om de marektingfunctie (weer) effectief te maken. Een praktische vertaling van wetenschappelijke inzichten staat hierbij centraal.
Voor marketeers, marketingmanagers en managers in andere functionele gebieden laat dit boek zien hoe de marketingfunctie erin kan slagen om de organisatie als geheel succesvoller te maken.
Ruud Frambach is hoogleraar marketing aan de VU. Peter Leeflang is zijn evenknie aan de RUG. Zij schreven beiden eerder boeken op hun vakgbied.
Auteur | | Ruud Frambach |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |