Statistiek voor marktonderzoek

Statistiek voor marktonderzoek

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het boek praktische aanwijzingen en handige tips voor de student hoger onderwijs. Het boek bestaat uit twee delen.


  • Deel 1 gaat in op het analyseren en beschrijven van steekproefgegevens.

  • Deel 2 behandelt het generaliseren van steekproefgegevens naar een populatie.

Voor de verwerking van onderzoeksgegevens worden SPSS, Excel en internetcalculators gebruikt.

Inzicht verwerven gaat in dit boek boven het uit het hoofd leren van formules. Er wordt dan ook niet dieper op de materie ingegaan dan noodzakelijk is voor de beroepspraktijk en voor het verwerven van de competentie marktonderzoek binnen het curriculum van de opleiding.


Auteur | Rein Memelink
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Wetenschap & Natuur

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001891244
Boekomslag voor ISBN: 9789001796259
Boekomslag voor ISBN: 9789001861292
Boekomslag voor ISBN: 9789001700058
Boekomslag voor ISBN: 9789001809393
Boekomslag voor ISBN: 9781119587491


Boekn ©