Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs  -   Kwalitatief marktonderzoek

Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs - Kwalitatief marktonderzoek


Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.

Deze uitgave wordt ondersteund door de website www.kwalitatiefmarktonderzoek.noordhoff.nl, met daarop een grote variatie aan oefenmateriaal en handige tools die meteen kunnen worden gebruikt.


Auteur | Uta Meier
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001700287
Boekomslag voor ISBN: 9780753556382
Boekomslag voor ISBN: 9789063902629
Boekomslag voor ISBN: 9789001809393
Boekomslag voor ISBN: 9789020995787
Boekomslag voor ISBN: 9789001763701


Boekn ©