Strategie Voor Dienstverleners
Strategie voor diestverleners is zo geschreven dat u al lezend een strategisch diestenmarltingplan aan het ontwokkelen bent, Op geïntegreede wijze worden er 24 modellen besproken waar u als dienstverlener of als hbo-/universitair student direct mee aan de slag kunt gaan.
strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende orgaisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit process wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgangspunt in dit boek is de geïntegreede aanpak van alle modellen. Strategische dienstverlening vereist namelijk een geïntegreerde aanpak omdat, in tegenstelling tot tastbare goederen, de dienst vaak ontastbaar is, de klant veelal participeert in het dienstverlenings proces en in u als dienstverlener vaak ook nog een (persoonlijke) relatie met de klant heeft.
De voorbeelden, cases en 'what to do' -overzichten per hoofdstuk dragen bij aan het handzame en praktijkgerichte karakter van dit boek.
strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende orgaisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit process wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgangspunt in dit boek is de geïntegreede aanpak van alle modellen. Strategische dienstverlening vereist namelijk een geïntegreerde aanpak omdat, in tegenstelling tot tastbare goederen, de dienst vaak ontastbaar is, de klant veelal participeert in het dienstverlenings proces en in u als dienstverlener vaak ook nog een (persoonlijke) relatie met de klant heeft.
De voorbeelden, cases en 'what to do' -overzichten per hoofdstuk dragen bij aan het handzame en praktijkgerichte karakter van dit boek.
Auteur | | W. De Vries |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |