Zakelijke communicatie 2

Zakelijke communicatie 2

Zakelijke communicatie behandelt niet alleen de in- en externe communicatie van profit- en non-profitorganisaties, maar ook de communicatie van particulieren met bedrijven en instellingen. Het boek kenmerkt zich door de toepasbare theorie en een veelheid aan realistische cases.
Completer en compacter
Deze nieuwe, vierde druk is compacter en overzichtelijker geworden. Formuleringen zijn beknopter, uiteraard zonder aan duidelijkheid in te boeten. Verder is er een duidelijker scheiding aangebracht tussen theorie, adviezen en voorbeelden. Grote voorbeeldteksten en opdrachten zijn niet in het boek, maar op de bijgevoegde cd-rom opgenomen. Deze cd-rom bevat ook een overzicht van alle tekstmodellen die in het boek aan de orde komen.
Volledig geactualiseerd
Voorbeelden en opdrachten zijn waar nodig geactualiseerd. Ook de informatie over e-mail en internet is aangepast aan de huidige stand van zaken. Toegevoegd zijn tenslotte adviezen over 'schrijven voor het web'.
Verbeterde naslagfunctie
Zakelijke communicatie wordt steeds vaker ook als naslagwerk ingezet. De nieuwe editie is daar volledig op toegesneden. Per module is de leerstof samengevat in een handig overzichtsschema met alle relevante stappenplannen en productmodellen. De margeteksten zijn scherper geformuleerd in zoektermen.

Auteur |
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001813208
Boekomslag voor ISBN: 9789001432980
Boekomslag voor ISBN: 9789001432744
Boekomslag voor ISBN: 9789024401482
Boekomslag voor ISBN: 9789043035057
Boekomslag voor ISBN: 9789046900192


Boekn ©