Zakelijke Communicatie 2

Zakelijke Communicatie 2

Zakelijke communicatie is een tweedelige leergang gericht op zakelijk-communicatieve competenties die in vrijwel elk beroep van belang zijn. In afzonderlijke modules besteden we aandacht aan de meest voorkomende mondelinge en schriftelijke communicatietaken. De theorie wordt daarbij afgewisseld met praktische adviezen en vele voorbeelden uit de beroepspraktijk. De modules hangen sterk samen, maar ze kunnen ook los van elkaar of in een andere volgorde worden behandeld. Beide delen gaan vergezeld van een cd-rom met praktische opdrachten en cases.
Zakelijke comminicatie deel 2 bestaat uit vijf modules:
- tweegesprekken
- vergaderen en onderhandelen
- commerciƫle teksten
- onderzoeksrapportage
- beleidsteksten en adviesrapporten.
Zakelijke communicatie deel 1 bestaat eveneens uit vijf modules. De eerste drie behandelen de basiscompetenties:
- analyse van de communicatiesituatie
- structureren en formuleren van teksten
- overtuigen.
De Overige twee modules gaan over:
- schrijven van brieven, e-mails en memo's
- modeling presenteren.
Bij deze uitgave is een docentenhandleiding te downloaden op www.zakelijkecommunicatie,wolters.nl
Daniƫl Janssen (redacteur)
Frank Jansen
Geert Kinkhorst
Gerard Verhoeven
Jan van den Hurk
Martha Lagendijk
Mirjam van der Loo
Peter van Steen

Auteur | (Red) Janssen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001432744
Boekomslag voor ISBN: 9789001813208
Boekomslag voor ISBN: 9789001200435
Boekomslag voor ISBN: 9780367860035
Boekomslag voor ISBN: 9789039523285
Boekomslag voor ISBN: 9781000164985


Boekn ©