De Starbucks strategie

De Starbucks strategie

Blink net zo uit als Starbucks!

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.


Auteur | Joseph A. Michelli
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789000336814
Boekomslag voor ISBN: 9789025420826
Boekomslag voor ISBN: 9789493222281
Boekomslag voor ISBN: 9789402184136
Boekomslag voor ISBN: 9789013121605
Boekomslag voor ISBN: 9780007268863


Boekn ©