De Starbucks strategie

De Starbucks strategie

Blink net zo uit als Starbucks!

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.


Auteur | Joseph A. Michelli
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789027457639
Boekomslag voor ISBN: 9780071477840
Boekomslag voor ISBN: 9789081474238
Boekomslag voor ISBN: 9781609613822
Boekomslag voor ISBN: 9789049103309


Boekn ©