Digitale persdienst
Het persbureau en de pr-activiteiten hebben met de komst van het internet ingrijpende veranderingen ondergaan. Het beheer van nieuwe media is vandaag de dag een fundamentele stap voor iedereen die zijn online zichtbaarheid wil opbouwen door te leren communiceren met de typische diensten van web 2.0. In dit handboek ontdekt u operationele strategieƫn om de uitdaging van de nieuwe media aan te gaan en stelt u een communicatieplan op dat in staat is om de vele mogelijkheden die de afgelopen jaren zijn ontstaan optimaal te benutten. U zult met name ontdekken hoe u het concurrentievoordeel van de digitale persdienst kunt benutten, hoe u online communicatie kunt organiseren en hoe u de nieuwe regels voor public relations op het web kunt toepassen. Je leert ook hoe je nieuwe operationele tools kunt gebruiken, zoals online persberichten, artikelmarketing, bedrijfsblogs, digitale interviews, online sponsoring en perskits. Zo kunt u essentiƫle informatie verkrijgen om uw doelgroep uit te breiden en uw bedrijfscommunicatie beter te beheren. In eenvoudige termen, stop met het verspillen van tijd aan ineffectief lezen of advies en doe nu jaren ervaring op met lezen die u alle informatie geeft die u nodig heeft om uw doelen te bereiken.
Auteur | | Stefano Calicchio |
Taal | | Nederlands |
Type | | E-book |
Categorie | | Managementboeken |