De praktische gids 2 - Marketing voor schrijvers
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken.
Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten.
In dit boek leer je hoe:
- Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten.
- Je jezelf en je boeken kunt profileren.
- Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden.
Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou!
Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers.
Auteur | | Maria Staal |
Taal | | Nederlands |
Type | | E-book |
Categorie | | Managementboeken |