De kracht van social selling

De kracht van social selling

SOCIAL SELLING IS DÉ NIEUWE MANIER VAN VERKOPEN. De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren – dát is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken – niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de héle organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en welke stappen je moet zetten. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent – met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook voor Facebook, Twitter en WhatsApp. Het boek bevat veel praktische tips en bijdragen van andere experts.

Auteur | Wessel Berkman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461562319
Boekomslag voor ISBN: 9789492790279
Boekomslag voor ISBN: 9789083052502
Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789492196132
Boekomslag voor ISBN: 9789083011752


Boekn ©