Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe je dat? Door te investeren in een sterk werkgeversmerk. En door te communiceren op een manier die het employer brand in al zijn facetten tot leven laat komen. Toch is er nog (te) weinig aandacht voor dit onderwerp. In dit vakboek vind je daarom alle informatie over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gebundeld. Je leert wat de rol is van het werkgeversmerk, hoe je het DNA van een merk ontdekt en hoe je met communicatie een plek verovert voor het employer brand in het brein van passende (potentiƫle) medewerkers. Het boek is bedoeld voor zowel HR- als communicatieprofessionals en dient als aanvulling op de vakliteratuur van relevante opleidingen.

Auteur | Marcel van der Haas
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024439485
Boekomslag voor ISBN: 9789401477536
Boekomslag voor ISBN: 9789464430752
Boekomslag voor ISBN: 9789493171459
Boekomslag voor ISBN: 9789492196095
Boekomslag voor ISBN: 9789462158375


Boekn ©