Communicatieverhaal halen 2016

Communicatieverhaal halen 2016

Met dit boek heb je opnieuw goud in handen (of heb je de eerste editie nog niet?). Lees over de meest inspirerende projecten van 2016 en beoordeel de visies op communicatie van smaakmakers uit het vak.

Met korte, verhalende bijdragen nemen de auteurs je mee in de wereld van de publieke communicatie. De winnaar en de vier finalisten van de prestigieuze Galjaardprijs editie 2016 vind je in het hart van dit boek.

Arjen P. van Leeuwen en Miranda M. Mulder, beiden oud-winnaars van de Galjaardprijs, delen de verhalen van gisteren om vandaag geïnspireerd te raken en er morgen je voordeel mee te doen. Als student, communicatieprofessional of geïnteresseerde in het communicatiedomein. Hun missie: ieder jaar een nieuwe editie!

Over de Galjaardprijs
De Galjaarddag is een jarenlange traditie binnen Logeion. De dag is vernoemd naar een van de oprichters van de Vereniging voor Overheidscommunicatie (VVO), een voorloper van Logeion. Chiel Galjaard was hoofd voorlichting van de gemeente Den Haag en vooral opleider. Met de Galjaarddag houden we zijn inzet voor het vak levend, onder meer in de vorm van een jaarlijkse prijs. De Galjaarddag staat in het teken van inspirerende initiatieven in de publieke communicatie, dus breder dan alleen overheidscommunicatie. Dit kan een campagne, project of stevige activiteit zijn. Voor de Galjaardprijs gelden drie criteria: inspirerend voor vakgenoten, innovatief in aanpak en impact in resultaat.

Auteur | Miranda M. Mulder
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Kijk verder



Boekn ©