Verkopen, onderhandelen en accountmanagement

Verkopen, onderhandelen en accountmanagement

Omdat de marktomstandigheden, de manier van samenwerken in de keten en de technologie supersnel veranderen, is het steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met producten en processen. Professionele en innovatieve medewerkers, maken het echte verschil. Het werk van verkopers wordt steeds complexer, maar ook interessanter. Om op veranderingen adequaat te kunnen reageren en anticiperen, wordt onze kennis, inzicht en creativiteit steeds belangrijker. Het helpt niet om naar excuses te zoeken waarom iets niet lukt. Het is effectiever om doelbewust te zijn, prioriteiten te stellen, creatieve initiatieven te ontplooien en om samenwerking te zoeken. We winnen niet door concurrenten te verslaan. We winnen door klanten aan ons te binden. Dit boek ondersteunt verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers hierbij.

Auteur | Piet Aarts
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047005568
Boekomslag voor ISBN: 9789047013594
Boekomslag voor ISBN: 9789024414017
Boekomslag voor ISBN: 9789048431502
Boekomslag voor ISBN: 9789464052398
Boekomslag voor ISBN: 9789464928365


Boekn ©