Leidraad voor een fluwelen revolutie.

Leidraad voor een fluwelen revolutie.

Van pamflet á 1789 tot growth hacking á 2020. Politieke marketing is niks anders dan de samenkomst van politiek en marketing. Een vervolmaking van de eerste met als moderne toevoeging, de tweede. Een interessante mix. Politiek is namelijk iets onoverkomelijks. Marketing is iets technisch. Gecombineerd vormt het een intrigerende subcultuur van de marketingstudies. Ethiek en statistiek, groeien en boeien gaan hierin voorzichtig hand-in-hand op. Kortom, een leidraad voor een fluwelen revolutie. Zoals we in Nederland gewend zijn.

Auteur | Albert van der Tang
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789400403017
Boekomslag voor ISBN: 9781170975374
Boekomslag voor ISBN: 9789010021700
Boekomslag voor ISBN: 9789002223143
Boekomslag voor ISBN: 9789054290094


Boekn ©