Gemanipuleerd
Gemanipuleerd
Wie bepaalt jouw keuzes …
Vandaag bepalen politici, drukkingsgroepen, wetenschappers, klimaatactivisten, verkopers, enzovoort … steeds meer jouw keuzes. Ze gebruiken daarvoor massaal de traditionele en nieuwe media.
Een groeiend aantal mensen heeft dus er belang bij dat wij in hun voordeel kiezen. Zij beïnvloeden ons met sterke psychologische inzichten. Ze spreken spontaan en feilloos manipulatieve taal.
En wij? Wij zijn geen partij voor deze mensen. Zij bepalen steeds meer onze keuzes, ons leven.
De beïnvloeders in dit boek geven ons een lichtend voorbeeld. Hun uitspraken maken beïnvloedende taal toegankelijk voor het brede publiek. Dat ze in dit boek staan is een compliment voor hun sterke communicatie.
Zij zijn geletterd, wij analfabeet. De kloof wordt alsmaar groter. Doorgrond daarom nu de wetten van manipulatie. Zonder verder uitstel.
Verder In het boek
- De 20 wetten van manipulatie.
- De 53 regels van beïnvloedende communicatie.
- Veel recente voorbeelden van wetenschappers, politici, marketeers, verkopers, klimaatactivisten ... - Hoe bepalen zij jouw belangrijke keuzes?
Wie bepaalt jouw keuzes …
Vandaag bepalen politici, drukkingsgroepen, wetenschappers, klimaatactivisten, verkopers, enzovoort … steeds meer jouw keuzes. Ze gebruiken daarvoor massaal de traditionele en nieuwe media.
Een groeiend aantal mensen heeft dus er belang bij dat wij in hun voordeel kiezen. Zij beïnvloeden ons met sterke psychologische inzichten. Ze spreken spontaan en feilloos manipulatieve taal.
En wij? Wij zijn geen partij voor deze mensen. Zij bepalen steeds meer onze keuzes, ons leven.
De beïnvloeders in dit boek geven ons een lichtend voorbeeld. Hun uitspraken maken beïnvloedende taal toegankelijk voor het brede publiek. Dat ze in dit boek staan is een compliment voor hun sterke communicatie.
Zij zijn geletterd, wij analfabeet. De kloof wordt alsmaar groter. Doorgrond daarom nu de wetten van manipulatie. Zonder verder uitstel.
Verder In het boek
- De 20 wetten van manipulatie.
- De 53 regels van beïnvloedende communicatie.
- Veel recente voorbeelden van wetenschappers, politici, marketeers, verkopers, klimaatactivisten ... - Hoe bepalen zij jouw belangrijke keuzes?
Auteur | | Jan Roel van Rhee |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Psychologie |