Brand design en graphic identity

Brand design en graphic identity

Kom je vaak in aanraking met merken en hun visuele communicatie maar ben je geen designer? Wil je beter begrijpen hoe merken communiceren? Moet je vaak designers aansturen of wil je zelf aan de slag? Dit boek bouwt een brug tussen business en creativiteit.


Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden. Komen aan bod: de basisprincipes van branding & design, het creëren van een grafisch sterk merk, van positioneren tot het merk presenteren, en tips en tricks om je ontwerp te verbeteren. De auteurs bekijken de perspectieven van zowel de klant, de designers als de managers, geven inzicht in de achterliggende gedachten en belichten de verschillende belangen.


Deze handleiding richt zich tot iedereen die meer inzicht wil in grafisch ontwerp om zijn merk, product of dienst kracht bij te zetten, zoals projectmanagers, accountmanagers, marketingmedewerkers, communicatiediensten, starters, ondernemers… Daarnaast biedt Brand design & graphic identity interessante inzichten voor ontwerpers die samenwerken met managers.


Auteur | Tim Vandervaeren
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Kunst & Fotografie

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001277826
Boekomslag voor ISBN: 9780711233461
Boekomslag voor ISBN: 9781118980828
Boekomslag voor ISBN: 9783836588065
Boekomslag voor ISBN: 9789043039598
Boekomslag voor ISBN: 9781780675626


Boekn ©