Marketing in beweging

Marketing in beweging

Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer
marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met
voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de
studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context.
Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en
studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.

Auteur | Leen Lagasse
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052614182
Boekomslag voor ISBN: 9789463934435
Boekomslag voor ISBN: 9789083013428
Boekomslag voor ISBN: 9783319373058
Boekomslag voor ISBN: 9789462925847
Boekomslag voor ISBN: 9789490693176


Boekn ©