Handboek AI voor marketing en groei

Handboek AI voor marketing en groei

“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”

Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.

  • Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai
  • Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek
  • AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.

Trefwoorden: ai marketing


Auteur | Patrick Petersen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

Te koop bij:
boekenwereld logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781503613164
Boekomslag voor ISBN: 9789089654533
Boekomslag voor ISBN: 9789089655097
Boekomslag voor ISBN: 9789090378275
Boekomslag voor ISBN: 9789463563109
Boekomslag voor ISBN: 9789463823098




Boekn ©