Kern van de zaak

Kern van de zaak

'Wat maakt dat je échte waarde creëert voor je klanten en daar blijvend succes in kunt boeken?' Menigeen voelt wel aan dat oude manieren van organiseren en waarde creëren niet meer toereikend zijn. In het actuele krachtenveld is bijna elke organisatie gedwongen zich af te vragen: ‘Hoe overleef ik?’ Ook gerenommeerde bedrijven zijn in de afgelopen jaren ten gronde gegaan. Hoe komt dit, maar vooral: hoe vind je (weer) bestaansrecht? De auteurs denken het antwoord te hebben gevonden met True-Value-Connection: een filosofie en een model die zij in dit boek introduceren. Het TVC-model is een oproep fundamentele vragen te stellen over de grond onder je bestaan. In wezen draait het om drie dingen: echtheid, waarde(n) en verbinding. Dit boek kan worden gelezen als een managementboek – hoe organisaties waarde(n)vol te maken voor de toekomst – maar ook als een boek over persoonlijk leiderschap en effectiviteit – hoe je te verbinden met dat wat er voor jou écht toe doet. Maaike Vrenken (1973) startte in 2017 met ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven haar eigen zaak: Sprakeloos advies. Maaike werkt altijd met de klant in het hart en helpt mensen en organisaties dat te adopteren. Maurits Hoefnagels (1956) beëindigde in 2017 zijn werkzame leven in traditionele zin en richtte zijn drijvende kracht op de totstandkoming van dit boek. Met klanten en mensen zal hij zich altijd verbonden blijven voelen.

Auteur | Maaike Vrenken
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder



Boekn ©